Шановні учні
10-го класу, для того щоб надолужити матеріал та отримати оцінки, вам необхідно
дотримуватись алгоритму опрацювання матеріалу, який буде подаватись один раз на
тиждень.
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
(параграфи 49-50, підручника Т. Бакка, Л.Марголіна, Т.Мелещенко. Громадянська освіта, 10-й клас)
➽ Перегляньте відео
➽ Пройдіть останнє тестування за посиланнями:
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Сьогодні працюємо з матеріалом "Інтеграція і глобалізація" (параграфи 47-48 підручника Т. Бакка, Л.Марголіна, Т.Мелещенко. Громадянська освіта, 10-й клас)
➽ Перегляньте відео
➽ Перегляньте відео
➽ Пройдіть тестування за посиланнями:
06.05.20
➽ Перегляньте відео "Що таке сталий розвиток?"
"Україна на шляху до сталого розвитку"
➽Розшифруйте значення логотипів за посиланням:
http://www.un.org.ua/ua/tsili-rozvytku-tysiacholittia/tsili-staloho-rozvytku
➽Запам'ятайте!!!
➽ Пройдіть тестування за посиланнями:
join.naurok.ua Код доступу 739007
https://www.citizen.in.ua/book/rozdil-5.pdf
➽ 4. Перегляньте відео в кінці сторінки, або за цим посиланням:
Розділ
У. Тема 2. «Медіа і демократія, свобода, етика і відповідальність» щоб отримати
оцінки за тему необхідно виконати
наступні завдання:
➽ 1.Опрацюйте
наступний теоретичний та медійний матеріали:ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
21.05.20
Доброго дня! Сьогодні працюємо з матеріалом "Міжнародні відносини та міжнародне право"(параграфи 49-50, підручника Т. Бакка, Л.Марголіна, Т.Мелещенко. Громадянська освіта, 10-й клас)
➽ Перегляньте відео
➽ Пройдіть останнє тестування за посиланнями:
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
14.05.20
Доброго дня! Вивчаємо останню тему "Україна, Європа, світ", яка розрахована на три уроки.Сьогодні працюємо з матеріалом "Інтеграція і глобалізація" (параграфи 47-48 підручника Т. Бакка, Л.Марголіна, Т.Мелещенко. Громадянська освіта, 10-й клас)
➽ Перегляньте відео
➽ Пройдіть тестування за посиланнями:
join.naurok.ua код доступу710237
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ06.05.20
Доброго дня! Сьогодні будемо вивчати тему "Лобіювання інтересів і корупція"(параграфи 45-46підручника Т. Бакка, Л.Марголіна, Т.Мелещенко. Громадянська освіта, 10-й клас)
➽З'ясуйте ключові поняття за підручником:
➽ Перегляньте відео про "Лобіювання інтересів та корупцію"
➽ Перегляньте відео
30.04.20
Доброго дня! Сьогодні будемо вивчати тему "Підприєм-ництво.Ринок праці."
(параграфи 40-41) підручника Т. Бакка, Л.Марголіна, Т.Мелещенко. Громадянська освіта, 10-й клас.
➽З'ясуйте ключові поняття за підручником:
23.04-24.04.20
Доброго дня! Сьогодні будемо вивчати тему"Ринкова економіка та економіка домогосподарства" (параграфи 40-42)
➽З'ясуйте ключові поняття за підручником:
➽ Зверніть увагу!
16.04-17.04.2020
➽З'ясуйте ключові поняття за підручником:
➽ Перегляньте відео про "Лобіювання інтересів та корупцію"
➽ Перегляньте відео про "Лобізм в Україні"
➽ Перегляньте відео
➽ Пройдіть тестування за посиланнями:
join.naurok.ua код доступу 261035
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ30.04.20
Доброго дня! Сьогодні будемо вивчати тему "Підприєм-ництво.Ринок праці."
(параграфи 40-41) підручника Т. Бакка, Л.Марголіна, Т.Мелещенко. Громадянська освіта, 10-й клас.
➽З'ясуйте ключові поняття за підручником:
➽ Перегляньте відео про ринок праці
➽ Пройдіть тестування за посиланнями:
join.naurok.ua код доступу 417253
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
23.04-24.04.20
Доброго дня! Сьогодні будемо вивчати тему"Ринкова економіка та економіка домогосподарства" (параграфи 40-42)
➽З'ясуйте ключові поняття за підручником:
➽ Перегляньте відео про основи ринкової економіки
⇲
➽ Зверніть увагу!
➽ Перегляньте відео про взаємодію ринкової економіки та економіки домогосподарств:
➽ Пройдіть тестування за посиланнями:
join.naurok.ua код доступу 780837
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ16.04-17.04.2020
Доброго дня! Сьогодні починаємо вивчати новий розділ УІ
"Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту" і будемо знайомитись з першою темою "Соціальні цілі економіки та сталий розвиток" (параграфи 37-39)
З'ясуйте значення термінів, їх ви знайдете на с.167-168 підручника "економіка", "благо", "виробництво","обмін","розподіл" та "споживання".➽ Перегляньте відео "Що таке сталий розвиток?"
➽Розшифруйте значення логотипів за посиланням:
➽Запам'ятайте!!!
join.naurok.ua код доступу 974980
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
09.-10.04.2020
Сьгодні починаємо знайомитись з останньою темою Розділу У. "Інтернет" параграф № 36.
1. Перегляньте відео та запам'ятайте правила безпечної поведінки в Інтернеті! ⇲
Тож повторюємо весь розділ параграфи §§ 29-36 та проходимо контрольне тестування за посиланням:join.naurok.ua Код доступу 739007
02.-04.2020
Розділ У. Теми 3-4 "Маніпуляційний вплив медіа. Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа".
➽ 1.Опрацюйте наступний теоретичний матеріал:
1.Т. Бакка, Л.Марголіна, Т.Мелещенко. Громадянська освіта, 10-й клас, параграфи №№ 33- 35;
➽ 2. Перегляньте електронний додаток на сторінках
24-29 за цим посиланням:➽ 4. Перегляньте відео в кінці сторінки, або за цим посиланням:
На вашу думку, чи можливо всю інформацію, яку ми
отримуємо з мас - медіа, аналізувати у відповідності до
визначених стандартів?
Яку інформацію треба обов'язково перевіряти?
Поясніть своє бачення.
Поясніть своє бачення.
1.Т. Бакка,
Л.Марголіна, Т.Мелещенко. Громадянська освіта, 10-й клас, параграфи №№ 31, 32;
➽ 2. Перегляньте
електронний додаток за цим посиланням.
file:///C:/Users/Razor/Desktop/громадянська%20освіта%2010%20кл/додатковий%20матеріал%20до%20теми%20Медыа%20та%20демократія.pdf
➽ 3. Перегляньте відео:
➽ 4. Виконайте
практичні завдання:➽ 3. Перегляньте відео:
В зошиті виконай
те завдання:
1.Чому мас-медіа
легко маніпулювати думкою людей?
2.Наведіть
приклади фейків.
➽ 5. Пройдіть
тестування за посиланнями:
1.Код
доступу
471380 - УВАГА! КОД ЗМІНЕНО!
Здравствуйте я Каплин Илья.
ВідповістиВидалитиЛюбовь Ивановна что мне нужно зделать чтобы была удовлетворительно оценка в семестре!?
Потрібно пройти всі тести і тоді можливо буде не тільки задовільно, а йкраще!
ВидалитиЗдравствуйте Любовь Ивановна что мне нужно сделать чтобы исправить годовую оценку.
ВидалитиГриненко Женя
Здравствуйте, Любовь Ивановна,по тому же вопросу что можно сделать чтобы исправить оценку
ВідповістиВидалитиБехова Анжелика
ВидалитиКривая Сияна. Любовь Ивановна, что можно сделать чтоб исправить годовую оценку.
ВідповістиВидалитиДобрий вечір! Сіяно можне перездати тести, або написати контрольну роботу за ІІ семестр.
ВідповістиВидалитиХудяева Настя , Любовь Иванова а можно пожалуйста дать шанс пересдать и исправитьтематическую и годовую оценку?
ВідповістиВидалитиЛюбовь Ивановна, давайте я напишу тесты
ВідповістиВидалитиЭто если что я Сияна тесты писать хочу
ВідповістиВидалитиЦе Сіяна, я напишу контрольну роботу
ВідповістиВидалитиЛюбов Іванівна, я хоиіла попросити додаткове завдання, щоб покращити тематичну оцінку (Ярошенко Вікиорія) дякую
ВідповістиВидалитиШановні учні, щоб покращити оцінки треба просто скласти всі тести.Тоді замість "0" у вас будуть оцінки, які я виправлю і результати покращаться! Бажаю успіху!!! Вихотьте на ЗУМ - уроки там я все поясню.
ВідповістиВидалитиЛюбовь Ивановна, добрый день, это Саша Устименко. Я начала проходить новый тест и он у меня просто вылетел. Ничего не нажималось(кликала по несколько раз). Пройти, естественно, больше не могу. Что делать?
ВідповістиВидалитиТест розраховано на виконання з першого разу
ВідповістиВидалитиЛюбов Іванівна, це Крива Сіяна. Можливо мені відкрити тест: 4, 5, 6, 7, 8, 9,10???
ВідповістиВидалитиЗдравствуйте, Любовь Ивановна, это Медведева Мария можно пожалуйста продлить тест по теме "Соціальні цілі економіки та сталий розвиток"
ВідповістиВидалити